Succesvol diner: “Food Can Do Anything”

Ook in 2021 gaan we jonge vrouwen in Gambia helpen met het project “Girls Can Do Anything”. Jaarlijks zijn er studerende meiden in Gambia die hun studie niet af kunnen maken wegens financiële onzekerheden. Dat moet anders, zij verdienen ook deze kans!

Daarom zetten we ons ook dit jaar weer in. Op 5 juli konden mensen culinair genieten van het diner “Food Can Do Anything”. Voorafgaand aan deze avond is er een speciaal 3 gangen menu opgesteld door Chef Sammy Chau van restaurant Lion Noir. Met zo’n 48 mensen (corona proof) was de avond goed gevuld! Uiteindelijk is er een mooi bedrag van €2400,- opgehaald. De totale opbrengst van deze avond gaat naar Girls Can Do Anything.

Met dank aan Chef Sammy Chau van restaurant Lion Noir, Chef Kasing Wu van restaurant Sapporo, Serge Rijn van restaurant Lion Noir, Albert van Best fish, en Richard Vindict. Voor het mogelijk maken van deze avond.

En het blijft niet bij dit event. Met een streefbedrag van €4000,- willen we in November 2021 naar Gambia vliegen. Natuurlijk doen we dit op eigen kosten! Dit betekent dat we nog een paar stappen moeten zetten. Wil jij een bijdrage leveren? Klik dan op de donatiepagina onderstaand.

Girls Can Do Anything 2021

Online Muziek Bingo