Online Muziek Bingo

Door coronavirus pandemie kunnen velen van onze sponsors hun gebruikelijke activiteiten niet uitoefenen, waardoor ook wij in afgelopen jaar geld tekort zijn gekomen. Het goede nieuws is dat dankzij allerlei potjes die we hebben kunnen vinden, hebben we alsnog de Kairaba School in Yuna, Gambia open kunnen houden!

Het slechte nieuws is helaas dat corona er nog steeds is, en daarom komen wij binnenkort weer in financieringsproblemen voor de Kairaba school als wij geen geld inzamelen. Daarom hebben wij besloten om een Online Muziek Bingo te houden. Deze wordt gehost door Guus van Marwijk, en voor €12,50 per kaartje kun je hieraan meedoen op 3 juni 2021, van 19:45 tot 21:00.

Muziek Bingo Uitkomst

Op 3 juni 2021 vond de Online Muziek Bingo plaats. Met deze actie is er zo’n €1800,- opgebracht voor de Kairaba School in Yuna! Dit betekent dat de school twee extra maanden open kan blijven, en daar hebben wij jullie allemaal voor te bedanken!

Tijdens de bingo zijn er meerdere prijzen gevallen waaronder een luchtje, Afrikaanse schalen, en zelf gebrouwen mede (honingwijn). Het was heel leuk om te zien hoe iedereen het naar zijn zin had, en ook hoe goed Guus van Marwijk het deed!

Iedereen nogmaals bedankt voor jullie donaties en hopelijk tot gauw!

Wilt u naast de bingo verder bijdragen aan de stichting? Dan kunt u zelf een bedrag bepalen om te doneren of onderdeel worden van onze 150 Club, waarmee u voor €12,50 per maand een schoolplek kan sponsoren, voor meer informatie daarover klik hier.

Vorige

Succesvol diner: “Food Can Do Anything”

Volgende

Avonturiers van de Amsterdam-Dakar Challenge