Amsterdam Dakar Rally 2022

In november 2022 zijn 6 teams vertrokken vanuit Amsterdam met de Amsterdam Dakar Rally. Deze teams rijden voor de projecten van Stichting Hand to Hand!

Hieronder lees je over wie mee rijdt en hoe je ze kunt steunen! Wil je ons direct steunen, dat kan via deze link!

Team 1100 en Team 1101 die meedoen aan de Amsterdam Dakar Rally in November 2022

Team 1100 Olie & Zo 1 + Team 1101 Olie & Zo 2

Na twee jaar is het eindelijk zo ver! Op 5 november 2022 ze zijn vertrokken! Deze vier boxtelaren rijden dit jaar mee met de ADR om sponsorgeld in te zamelen.

Steun onze stichting en support deze twee teams: klik hier!

Team 1106 die meedoet aan de Amsterdam Dakar Rally in November 2022

Team 1106 - Laura en Nadine

Hun hart verloren aan de meiden in Gambia. Ze zijn vorig jaar een actie gestart voor het project Girls Can Do Anything.

Ter plekke hebben ze zelf vrouwen geselecteerd, en dan nu met de auto onderweg naar Gambia! Een rit van 7000 km, zijn ze uitdaging aangegaan voor de ondersteuning van nog meer veelbelovende meiden die het verschil kunnen maken!

Support dit team: klik hier!

Team 1107 - Brothers on Tour

Ed & Frits Broens gaan de uitdaging voor de continuïteit van onze de onze school in Yuna voor scholing van 150 kinderen!

Support dit team en help hen hun streefbedrag te halen: klik hier!

Team 1111 die meedoet aan de Amsterdam Dakar Rally in November 2022

Team 1111 - Desert Daisies

Deze 3 meiden laten zien dat ook zij deze challenge aan kunnen!

Help de meiden door de Sahara heen en hun doel te behalen: klik hier!

Team 1122 - Team Toto

In 2020 gestart en gestrand in Marokko, wegens Covid-19 daar maanden moeten verblijven. Met het licht op groen zijn ze weer naar Nederland gereisd. De Kanjers zijn volhouders! Vorige week zijn ze weer gestart om nu wel in Gambia te arriveren. De aanhouder wint!

Steun hun doorzettingsvermogen: klik hier!

Wil jij ook meedoen !?

Deze reis is echt een cadeau aan jezelf en je ondersteunt er tevens onze projecten in Gambia mee!

Ben je zelf enthousiast geworden om mee te doen? Neem ook dan telefonisch contact op met Rob de Winter (0622011950) of Franka Mes (0612526543), stuur ons een email, of vul de contact formulier hieronder!

Contact Formulier

Volgende